Monday, February 18, 2008

NEXCOMTECH

Nexcomtech an IT distribution company seeking for young, dynamic and passionate candidates for following positions in Jakarta & Surabaya :

 

A. Business Development Manager (BDM – Jakarta)

B. Product Marketing Manager (PMM – Jakarta)

C. HRD Manager (HM – Jakarta)

D. ACC & Taxation Manager (AM – Surabaya)

E. ACC & Taxation Supervisor (ASP – Jakarta)

F. Business Development Executive (BDE – Jakarta)

G. Accounting (ACC- Jakarta)

H. Logistic (LGC – Jakarta)

I. Marketing Executive (ME – Jakarta / Surabaya)

J. Customer Service (CS – Jakarta)

K. Engineer – Technician (ENG – Jakarta/Surabaya)

 

Requirement

  • Max 32 years old (Manager / Supervisor), max 28 years old (Staff)
  • Min 3 years experience in the same position for (A-E), min 2 years working experience for (F-G), fresh graduate are welcome for (H-K)
  • Min S1 Technical degree preferred (A,B,F,I), min S1 IT degree for (J&K), min S1 degree in Psychology / Law for ( C ), min S1 / D3 degree in Accounting for (D,E,G) 

All candidates must posses : excellent interpersonal skills, computer literate, good command of English, ability to work as a team or individual and target oriented.

 

Please submit your CV and recent photograph with in 12 days to

NEXCOMTECH

Jakarta : 1st Floor Suite, 101 D, Setiabudi Bldg Atrium, JL. H.R Rasuna Said Kav 62 Kuningan

Surabaya : 2nd Floor Srijaya Building, Jl. Mayjen Sungkono 212- 214

 

No comments: